Bakan Şimşek ve Indrawati ekonomik işbirliği için buluştu

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Endonezya Maliye Bakanı Sri Mulyani Indrawati ile görüştü.

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Endonezya Maliye Bakanı Sri Mulyani Indrawati ile bir araya geldi.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Endonezya Cumhurbaşkanı Prabowo Subianto'nun, şubatta Endonezya'daki "Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi"nde ve nisanda Ankara'da gerçekleştirilen toplantılarda ilişkilerin derinleştirilmesine yönelik ortak vizyon ortaya koydukları ifade edildi.

Bu doğrultuda Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in dün Endonezya Maliye Bakanı Sri Mulyani Indrawati ile Bakanlıkta bir görüşme gerçekleştirdiği bildirildi.

Ekonomi Haberleri

Limanlara uğrak yapan kruvaziyer yolcu sayısı 5 ayda 455 bini aştı
16 Mayıs 2026 Cumartesi altın ve gümüş fiyatları... Gram, yarım, çeyrek, cumhuriyet altını ve gram gümüşte son durum!
Türkiye'de ücretli çalışan sayısı şubatta yıllık yüzde 1,3 arttı
Türkiye'nin LPG ithalatı şubatta yıllık bazda arttı
ABD/İsrail-İran savaşı sert etkisi: Petrol arzında tarihin en büyük düşüşü...