Bakan Özhaseki: Depozito Yönetim Sistemi'ne geçiyoruz

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, "Depozito Yönetim Sistemi'ne geçiyoruz. Yazılımını kendi yaptığımız Depozito Yönetim Sistemi ile insanların çöp olarak gördükleri her şişe ve atığın geri dönüşümünü telefonlarında hesaplarına yatmış olarak bulacaklar ve bu çöpler tabiata atılmamış olacak." dedi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, "Depozito Yönetim Sistemi'ne geçiyoruz. Yazılımını kendi yaptığımız Depozito Yönetim Sistemi ile insanların çöp olarak gördükleri her şişe ve atığın geri dönüşümünü telefonlarında hesaplarına yatmış olarak bulacaklar ve bu çöpler tabiata atılmamış olacak." dedi.

Ekonomi Haberleri

Limanlara uğrak yapan kruvaziyer yolcu sayısı 5 ayda 455 bini aştı
16 Mayıs 2026 Cumartesi altın ve gümüş fiyatları... Gram, yarım, çeyrek, cumhuriyet altını ve gram gümüşte son durum!
Türkiye'de ücretli çalışan sayısı şubatta yıllık yüzde 1,3 arttı
Türkiye'nin LPG ithalatı şubatta yıllık bazda arttı
ABD/İsrail-İran savaşı sert etkisi: Petrol arzında tarihin en büyük düşüşü...