47 ilaç daha geri ödeme listesine alındı

SGK'nın yaptığı düzenlemeyle 36'sı yerli üretim olmak üzere 47 ilaç daha geri ödeme listesine alındı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, sosyal medya hesabından 47 ilacın daha geri ödeme listesine alındığını duyurdu.

Bakan Işıkhan, "Sosyal Güvenlik Kurumumuz tarafından yapılan düzenlemeyle 36'sı yerli üretim olmak üzere 47 ilacı daha geri ödeme listesine aldık. İlaçların hastalarımıza şifa olmasını temenni eder, vatandaşlarımıza sağlıklı bir ömür dilerim" ifadelerine yer verdi.

Ayrıca, 47 ilacın 3'ünün kanser, 3'ünün multiple skleroz, 1'inin immunosupresan, 7'sinin antibiyotik, 6'sının kan ürünü ve 3'ünün diyabet ilacı olduğunu açıkladı.

Ekonomi Haberleri

Limanlara uğrak yapan kruvaziyer yolcu sayısı 5 ayda 455 bini aştı
16 Mayıs 2026 Cumartesi altın ve gümüş fiyatları... Gram, yarım, çeyrek, cumhuriyet altını ve gram gümüşte son durum!
Türkiye'de ücretli çalışan sayısı şubatta yıllık yüzde 1,3 arttı
Türkiye'nin LPG ithalatı şubatta yıllık bazda arttı
ABD/İsrail-İran savaşı sert etkisi: Petrol arzında tarihin en büyük düşüşü...