Tarım ve Orman Bakanlığı, 1500 tarım işçisi alacak

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, bakanlık kadrosuna 1500 tarım işçisi alınacağını duyurdu. İlan, Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe girdi.

Tarım ve Orman Bakanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere 1500 tarım işçisi alınacak.

"Süreci başlatıyoruz"

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, personel alımına ilişkin sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Tarım ve Orman Bakanlığı ailemizin gücüne güç katmaya devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda duyurduğumuz 1500 tarım işçisi alımına ilişkin süreci başlatıyoruz" dedi.

İlanlar, İşkur'un internet sayfasından yayınlanacak

Personel alımı, Bakanlık tarafından taşra teşkilatında gerçekleştirilecek.

İlanlar, 19 Şubat tarihine kadar İşkur'un resmi internet sayfası üzerinden yayınlanacak.

Başvurulan pozisyon için belirlenen okulun ilgili bölümünden ya da programından son başvuru tarihi itibarıyla mezun olmak gerekmektedir.

Gündem Haberleri

12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Azerbaycan'a gidecek
Emine Erdoğan'dan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" paylaşımı
Yasa dışı bahis şebekesine dev operasyon! 10,3 milyarlık işlem hacmine ulaşan suç şebekesi deşifre edildi
Resmi Gazete'de Bugün