Sakarya Nehri'nde koku alarmı: Valilikten açıklama geldi

Sakarya Nehri'ne zehirli atık bırakıldığı iddiası AFAD ekiplerini alarma geçirdi.

Nehirde inceleme başlatıldı. Sakarya Valiliği, ilk ölçümlerde nehir suyu değerlerinin tehlike sınırının altında çıktığını açıkladı.

Sakarya'nın Erenler ilçesinden geçen Sakarya Nehri'nden gelen koku vatandaşları sokaklara döktü.

Kimyasal madde döküldüğü iddia edilen nehir ve çevresine AFAD başta olmak üzere, itfaiye, doğalgaz yetkilileri ve polis ekipleri sevk edildi.

Ekipler, kokunun kaynağını tespit etmek amacı ile yoğun bir çalışma başlattı. Sakarya Nehri'nden örnekler alındı. Sakarya Valiliğinden yapılan açıklamada, ilk ölçümlerde nehir suyu değerlerinin tehlike sınırının altında çıktığı ifade edildi.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu