Malatya'da 5.2 büyüklüğünde deprem oldu

AFAD, Malatya'nın Battalgazi ilçesinde 5.2 büyüklüğünde depremin olduğunu açıkladı. Deprem çevre illerden de hissedildi.

Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Malatya bir kez daha sallandı.

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), kentte saat 16.04'te yerin 13 kilometre derinliğinde bir depremi duyurdu.

Afetin şiddetinin ise 5.2 büyüklüğünde olduğu kaydedildi.

Elazığ, Kahramanmaraş ve Urfa da hissetti

AFAD, depremin merkez üssü olarak Battalgazi ilçesini işaret etti.

Depremin Elazığ başta olmak üzere, Kahramanmaraş ve Urfa dahil çevre illerden de hissedildiği öğrenildi.

Bölgelerde herhangi bir olumsuzluk yaşanmazken kısa süreli panik yaşadı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu