Japonya Veliaht Prens ve Prensesi, Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'ni ziyaret etti

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Japonya Veliaht Prensi Akishino Fumihito ve Veliaht Prensesi Akishino Kiko ile Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'ni ziyaret etti.

ve Japonya arasındaki diplomatik ilişkilerin 100. yıl dönümü kapsamında Türkiye'de bulunan çiftin ziyareti geniş güvenlik önlemleri altında gerçekleşti.

Ziyaretin ardından Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'nin çıkışında görüntülenen Veliaht Prens ve Prenses, basın mensuplarına ve alanda bekleyenlere el salladı.

Bakan Ersoy ve beraberindekiler, Prens ile Prensesi araçlarına kadar uğurladı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu