Jaishankar, Iştiyye ile telefonda görüştü

Hindistan Dışişleri Bakanı Subrahmanyam Jaishankar, Filistin Başbakanı Muhammed Iştiyye ile Gazze'deki durumu telefonda görüştü.

Jaishankar, sosyal medya platformu X'ten yaptığı açıklamada, Iştiyye ile telefon görüşmesi yaptığını belirtti.

Iştiyye'nin Gazze ve Batı Şeria'daki duruma ilişkin "derin endişe duyduğunu" aktaran Jaishankar, Filistin'e ilişkin ülkesinin "uzun süredir devam eden tutumunu" yinelediğini ifade etti.

Jaishankar, Iştiyye ile "iletişimde kalma konusunda" mutabık kaldıklarını da kaydetti.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu