İstanbul'daki Gayrettepe-Kağıthane Metro Hattı yarın açılacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul'daki Gayrettepe-Kağıthane Metro Hattı'nın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın teşrifiyle yarın açılacağını bildirdi.

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından, Gayrettepe-Kağıthane Metro Hattı'na ilişkin paylaşımda bulundu.

Hattın açılışının Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın teşrifiyle 29 Ocak Pazartesi saat 11.00'de yapılacağı bilgisini veren Uraloğlu, "İstanbul'u kesintisiz, konforlu, yerli ve milli raylı sistem ağlarıyla donatmaya devam ediyoruz. İnşa ettiğimiz geleceğe miras eserler ile Türkiye hızlanıyor." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Azerbaycan'a gidecek
Emine Erdoğan'dan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" paylaşımı
Yasa dışı bahis şebekesine dev operasyon! 10,3 milyarlık işlem hacmine ulaşan suç şebekesi deşifre edildi
Resmi Gazete'de Bugün