İsrail'in kullandığı patlayıcı sayısı açıklandı! Korkunç 'Atom bombası' detayı

Gazze'deki İletişim Başkanlığı, İsrail'in 7 Ekim'den bugüne dek Gazze'de kullandığı patlayıcısı sayısını açıkladı.

İsrail'in, Filistin'deki katliamı sürürken, Gazze'deki İletişim Başkanlığı, İsrail'in 7 Ekim'den bugüne dek Gazze'de kullandığı patlayıcısı sayısını açıkladı.

İSRAİL, GAZZE'DE ATOM BOMBASIYLA EŞDEĞER PATLAYICI KULLANDI

İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, İsrail'in 12 bin tondan fazla patlayıcı kullandığını ve bunun 6 Ağustos 1945'te ABD'nin Japonya'nın Hiroşima kentine attığı atom bombasıyla eşdeğer olduğu belirtildi.

ABD'nin Hiroşima'ya attığı "little boy" (Küçük çocuk) isimli atom bombası nedeniyle şehrin yüzde 70'ini yok etmişti.

Kaynak:Haber7

Dünya Haberleri

İran basını: Mutabakat zaptında Hürmüz'den geçişlerde ABD protokolünün uygulanması yok
Katil İsrail'in ateşkese rağmen Gazze'deki saldırısında 1 kişi hayatını kaybetti
ABD'de seçmenlerin üçte ikisi İran'la savaşı desteklemiyor
Tahran’da askeri araçlar düğün arabasına dönüştürüldü
Trump'tan "İran saldırısını erteledim" açıklaması