İsrail-Filistin savaşında 36. gün: Şifa Hastanesi devre dışı; 39 bebek hayatını kaybetti

İsrail'in Gazze bombardımanında 36. güne girildi. Saldırıların başından beri hayatını kaybeden Filistinlilerin sayısı 11 bini geçti. İsrail son günlerde hava saldırılarını daha da yoğunlaştırdı. İşte bölgede bugün yaşananlar gelişmeler.

ŞİFA HASTANESİ DEVRE DIŞI KALDI, 39 BEBEK OKSİJENSİZ KALARAK VEFAT ETTİ

- Gazze'deki Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref el-Kudra: "İsrail güçleri Gazze'deki Şifa Hastanesi'nin ameliyathane bölümünü vurdu. İŞu anda Şifa Hastanesi yerleşkesinde mahsur kalmış durumdayız. Şunu söyleyebiliriz: İsrail güçlerinin, içerisinde hareket eden her şeyi hedef alması nedeniyle Şifa Hastanesi hizmet dışı kaldı. Şifa Hastanesi'ndeki oksijen makinelerinin durması nedeniyle bazı hastaları kaybettik." Filistin Sağlık Bakanı da Şifa Hastanesi'nin yoğun bakımında tutulan 39 bebeğin, oksijen yetersizliği nedeniyle hayatını kaybettiğini açıkladı.

Dünya Haberleri

İran basını: Mutabakat zaptında Hürmüz'den geçişlerde ABD protokolünün uygulanması yok
Katil İsrail'in ateşkese rağmen Gazze'deki saldırısında 1 kişi hayatını kaybetti
ABD'de seçmenlerin üçte ikisi İran'la savaşı desteklemiyor
Tahran’da askeri araçlar düğün arabasına dönüştürüldü
Trump'tan "İran saldırısını erteledim" açıklaması