İçişleri Bakanı Yerlikaya'dan 6 Şubat depremleri paylaşımı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat 2023'te meydana gelen depremlerin 2. yılında sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

Adıyaman'da bulunan Yerlikaya, saat 04.17'de kentteki vatandaşlarla birlikte 6 Şubat anısına katıldığı "sessiz yürüyüş"e ait videoyu paylaştı.

Yerlikaya, paylaşımında, "6 Şubat'ın ikinci yılında Adıyaman'da depremde hayatını kaybeden canlarımızı rahmetle anıyoruz. Rabb'im mekanlarını cennet eylesin. 6 Şubat'ı ve yitirdiğimiz kardeşlerimizi unutmayacağız. Aziz hatıralarını yaşatmaya devam edeceğiz." ifadesini kulandı.

Gündem Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Ne zaman defnedilecek? İşte cenaze programı
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor
Türkiye son 23 çeyrektir büyüyor! Başkan Erdoğan: İhracatta yakalanan ivme 2026'da da devam ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı
Resmi Gazete'de Bugün