Hamas'tan Türkiye'ye teşekkür mesajı: Onurlu tutum sergilediler

Hamas, "Gazze'de Filistin haklarını ve mazlumları destekleyerek onurlu tutum sergileyen Türkiye, Güney Afrika, Cezayir, Rusya, Çin ve tüm ülkelere teşekkürlerimizi sunuyoruz" açıklamasını yaptı.

Hamas'tan ateşkes sonrası ilk açıklama geldi.

Hamas'ın açıklamada, şu ifadeler yer aldı:

"Bu ateşkes anlaşması, halkımızın kararlı direnişi ve Gazze'deki kardeşlerimizin 15 aydan fazla süren destansı dayanışmasının bir sonucudur. Anlaşma, düşmanla yürütülen mücadelemizde tarihi bir dönüm noktası olmasının yanı sıra, halkımızın özgürlüğe ulaşma hedefi için atılmış önemli bir adımdır. Sorumluluğumuzun bilinciyle, Siyonist saldırıların son bulması, kanın akmasının durması ve soykırımın engellenmesi amacıyla bu anlaşmayı imzaladık. Gazze'ye destek olan, halkımızla dayanışma gösteren ve onurlu bir duruş sergileyen tüm özgür insanlara teşekkürlerimizi sunuyoruz."

HAMAS'TAN TÜRKİYE'YE TEŞEKKÜR MESAJI

Öte yandan Hamas'tan yapılan açıklamada, "Gazze'de Filistin haklarını ve mazlumları destekleyerek onurlu tutum sergileyen Türkiye, Güney Afrika, Cezayir, Rusya, Çin ve tüm ülkelere teşekkürlerimizi sunuyoruz." denildi.

Dünya Haberleri

İran basını: Mutabakat zaptında Hürmüz'den geçişlerde ABD protokolünün uygulanması yok
Katil İsrail'in ateşkese rağmen Gazze'deki saldırısında 1 kişi hayatını kaybetti
ABD'de seçmenlerin üçte ikisi İran'la savaşı desteklemiyor
Tahran’da askeri araçlar düğün arabasına dönüştürüldü
Trump'tan "İran saldırısını erteledim" açıklaması