Fahrettin Koca açıkladı: 155 Gazzeli Türkiye'ye geliyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 49'u hasta, 106'sı refakatçi olmak üzere 155 kişinin Gazze'den Türkiye'ye gelmek için yola çıktığını duyurdu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, uluslararası sağlık diplomasisi ve sahada yürüttükleri çalışmalar sonucunda, Gazze'den çıkarılan 155 kişinin Türkiye'ye geleceğini duyurdu.

Bakan Koca sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "49'u hasta, 106'sı refakatçi olmak üzere Gazzeli 155 kardeşimiz ülkemize geliyor. Uçak, Mısır El-Ariş'ten az önce havalanmış durumda. Hastalara karşı görevimiz, milletimiz adına büyük." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Ne zaman defnedilecek? İşte cenaze programı
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor
Türkiye son 23 çeyrektir büyüyor! Başkan Erdoğan: İhracatta yakalanan ivme 2026'da da devam ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı
Resmi Gazete'de Bugün