14 Mayıs Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy kullanmak için Nevşehir’den İstanbul’da ikamet ettiği Maltepe’ye gelen 63 yaşındaki Sultan Koç, dönüş yolunda trafik kazası geçirdi. Başkan Erdoğan sevgisini dile getiren Sultan Teyze, yine seçim olsa yine oy kullanmaya gideceğini belirtti.HASTA YATAĞINDAN ERDOĞAN’A SESLENDİYaklaşık 5 aydır tedavi altında olan ve metanetini koruyan Sultan Teyze, hasta yatağından Erdoğan’a seslendi.“Onun çok seviyorum. Ona selamlarımı götür” diyen Sultan teyze, 14 Mayıs Cumhurbaşkanlığı seçimleri için geldiği Maltepe’den dönerken trafik kazası geçirdiğini belirtti.
Gündem Haberleri
Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu