Cumhurbaşkanı Erdoğan Yüksek İstişare Kurulu Toplantısı'na başkanlık etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Yüksek İstişare Kurulu Toplantısı'na başkanlık etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Yüksek İstişare Kurulu Toplantısı'na başkanlık etti.

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleştirilen toplantıya, kurul üyesi eski TBMM Başkanları Binali Yıldırım, Cemil Çiçek, İsmail Kahraman, İsmet Yılmaz, Mehmet Ali Şahin ve Mustafa Şentop ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Cumhurbaşkanlığı Özel Kalem Müdürü Hasan Doğan ve Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanı Hakkı Susmaz katıldı.

Gündem Haberleri

Meteorolojiden haftalık hava tahminleri: Hava sıcaklıkları yurt genelinde artacak
Bakan Işıkhan duyurdu: Ardahan'a 550 İşgücü Uyum Programı (İYUP) kontenjanı ayrıldı
NATO Parlamenter Zirvesi İstanbul'da düzenlenecek
Babalar Günü dolayısıyla AK Parti'de şehit babaları ve gaziler ağırlandı
Aile ve Gençlik Fonu kapsamında bu ay 1 milyar 52 milyon liralık ödeme yapıldı