Cumhurbaşkanı Erdoğan temaslarının ardından Endonezya'dan ayrıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, temaslarını tamamlamasının ardından Endonezya'dan ayrıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Asya turunun ikinci durağı olan Endonezya'daki temaslarını tamamladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Halim Perdanakusuma Askeri Havalimanı'nda Endonezya Devlet Başkanı Prabowo Subianto ile Türkiye'nin Cakarta Büyükelçisi Talip Küçükcan ve diğer yetkililer tarafından uğurlandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, özel uçak "TC-TRK" ile Asya turunun son durağı olan Pakistan'ın başkenti İslamabad'a doğru yola çıktı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu