Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kocaelispor'u tebrik etti! 16 yılın ardından Süper Lig'e güçlü dönüş

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 16 yıl aradan sonra Süper Lig'e yükselen Kocaelispor'u sosyal medya üzerinden yayımladığı mesajla kutladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "16 yılın ardından yeniden Süper Lig'e yükselen Kocaelispor'u ve taraftarıyla birlikte tüm Kocaelispor camiasını yürekten tebrik ediyorum. Kocaelili tüm vatandaşlarıma selam ve muhabbetlerimi iletiyorum." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu