Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bağcılar Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde hastaları ziyaret etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Bağcılar'da hizmete giren Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nin açılış törenine katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, açılışın ardından hastaları da ziyaret etti.

Bağcılar'da inşa edilen Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla hizmete açıldı.

Sağlık alanındaki yatırımların devam edeceğini belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, açılıştaki konuşmasının ardından hastanede yatan hastaları ziyaret etti.

Özellikle çocuk hastalara yakın ilgi gösteren Cumhurbaşkanı Erdoğan, ailelerle de sohbet etti.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu