CHP'li vekilden Özhaseki'ye teşekkür

CHP Hatay Milletvekili Nermin Yıldırım Kara, Çevre, Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'nin deprem bölgesindeki çalışmaları ‘ortak akıl' ile yürüttüğüne vurgu yaparak teşekkür etti.

CHP Hatay Milletvekili Nermin Yıldırım Kara, TBMM Genel Kurulu'nda 6 Şubat depremleriyle ilgili konuştu. CHP'li Kara, Çevre, Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'nin deprem bölgesindeki çalışmaları 'ortak akıl' ile yürüttüğüne vurgu yaparak teşekkür etti. Kara şöyle devam etti: "Buradan tekrar söylüyorum yerel yönetimlerle, STK'larla işbirliği içerisinde olmak isteyen paydaşlarla bu konuyu doğru ve sağlıklı bir zeminde konuşamıyorsunuz ama buradan Sayın Bakan'a teşekkür ediyorum. Sayın Özhaseki biz ne zaman ne dediysek ne istediysek her zaman geldi, bu masaya oturmamızı sağladı. Gelmelisiniz, oturmalısınız, halkın rızasını almadan hiçbir şey yapamazsınız."

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu