Bakan Yerlikaya duyurdu! Milyonlarca sürücüyü ilgilendiriyor! O süre uzatıldı!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ehliyet yenileme süresinin 31 Temmuz 2025'e kadar uzatıldığını duyurdu.

Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şöyle:

Eski Tip Sürücü Belgelerinin Yenilenme Süresini Uzattık.

Karayolları Trafik Yönetmeliği’nin Geçici 10. maddesi uyarınca, eski tip sürücü belgelerinin yenilenmesi için belirlenen süre, mevcut şartlar ve vatandaşlarımızın ihtiyaçları göz önüne alınarak 31 Temmuz 2025 tarihine kadar uzatıldı.

Halihazırda, 5 milyon 413 bin 148 adet eski tip sürücü belgesi bulunmakta.

Nüfus müdürlükleri ile sağlık raporlarının düzenlendiği sağlık kuruluşlarında oluşabilecek yoğunlukların önüne geçmek ve vatandaşlarımızın herhangi bir mağduriyet yaşamadan işlemlerini tamamlayabilmeleri amacıyla uzatılan sürenin sonuna kadar lütfen eski sürücü belgelerimizi yenileyelim.

Gündem Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Ne zaman defnedilecek? İşte cenaze programı
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor
Türkiye son 23 çeyrektir büyüyor! Başkan Erdoğan: İhracatta yakalanan ivme 2026'da da devam ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı
Resmi Gazete'de Bugün