Bakan Uraloğlu: Marmaray 1 milyar 200 bin yolcu taşıdı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Açılışından bu yana Marmaray ile 1 milyar 200 bin yolcu taşıdık." dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Halkalı-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'ndaki incelemelerinin ardından açıklamalarda bulundu.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Bizim sorumluluğumuzdaki hatlarında açılışlarından bu yana, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı hattında yaklaşık 11 milyon 800 bin, Sirkeci-Kazlıçeşme hattında yaklaşık 2 milyon 100 bin, Marmaray ile de yaklaşık 1 milyar 200 bin yolcu taşıdık." dedi.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu