Bakan Şimşek G20 toplantısı için Brezilya'ya gidiyor

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 Maliye Bakanları ve Merkez Bankası Başkanları Toplantısı'na katılmak üzere bugün Brezilya'ya gidecek.

Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek'e, temaslarında Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan da eşlik edecek.

Brezilya'nın Sao Paulo kentinde gerçekleştirilecek toplantıda Şimşek, çok sayıda ikili görüşme gerçekleştirecek.

Şimşek, temaslarını cuma günü tamamlayacak.

Gündem Haberleri

Meteorolojiden haftalık hava tahminleri: Hava sıcaklıkları yurt genelinde artacak
Bakan Işıkhan duyurdu: Ardahan'a 550 İşgücü Uyum Programı (İYUP) kontenjanı ayrıldı
NATO Parlamenter Zirvesi İstanbul'da düzenlenecek
Babalar Günü dolayısıyla AK Parti'de şehit babaları ve gaziler ağırlandı
Aile ve Gençlik Fonu kapsamında bu ay 1 milyar 52 milyon liralık ödeme yapıldı