Bakan Kurum, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Böcek'i kabul etti

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'i kabul etti.

Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Böcek ile bakanlıkta bir araya geldiklerini belirtti.

Turizm cenneti Antalya için yapılabilecekleri, şehrin çevre ve şehircilikle alakalı ihtiyaçlarını değerlendirdiklerini, talepleri not aldıklarını aktaran Kurum, "Şehirlerimizin gelişimine ivme kazandıracak her adım için yerel yönetimlerle işbirliği yapmayı sürdüreceğiz." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu