Bakan Koca duyurdu: Kılavuz ÖSYM'ye gönderildi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, kamuya sağlık personeli alımı için hazırlanan kılavuzun Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezine (ÖSYM) gönderildiğini bildirdi.

Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kendi yolunu aramıza katılarak çizmek isteyen arkadaşlar, kılavuz bugün ÖSYM'ye gönderildi. Hayırlı olsun." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu