Bakan Işıkhan'dan emeklilere prim ödemesi açıklaması

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "12.2 milyon çalışmayan emeklilere bir defaya mahsus 5 bin TL ödenecek. Yakın zamanda sosyal iyileştirmeleri gerçekleştireceğiz." dedi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı  Vedat Işıkhan (TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu, bütçe görüşmeleri): Çalışanlarımızı enflasyona ezdirmeyeceğiz. 12.2 milyon çalışmayan emeklilere bir defaya mahsus 5 bin TL ödenecek. Yakın zamanda sosyal iyileştirmeleri gerçekleştireceğiz. Vatandaşlarımızın sağlığa erişim noktasında hiçbir zorluk yok. GSS primlerini ödemeyen vatandaşlarımızın borçları hazine tarafından karşılanıyor. İşsizlik sigortası fonu rekor seviyeye ulaştı. Doğru yatırım araçları ile 176.7 milyar olmuştur.

Kaynak:Milliyet

Gündem Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Ne zaman defnedilecek? İşte cenaze programı
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor
Türkiye son 23 çeyrektir büyüyor! Başkan Erdoğan: İhracatta yakalanan ivme 2026'da da devam ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı
Resmi Gazete'de Bugün