Bakan Fidan'dan Gazze için diplomasi trafiği: ABD'ye gitti

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, ABD'ye gitti. Bakan Fidan, Birleşmiş Millet Güvenlik Konseyi'nde Filistin konulu toplantıya katılacak.

Türkiye, İsrail'in Gazze'ye yönelik 7 Ekim'den bu yana sürdürdüğü katliamın son bulması için diplomasi trafiğini sürdürüyor.

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, bu kapsamda temaslarda bulunmak üzere ABD'ye gitti. Bakan Fidan, New York'ta, Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'nde düzenlenecek Filistin konulu toplantıya katılacak.

Fidan'ın ziyaret kapsamında ikili görüşmeler de gerçekleştirmesi öngörülüyor.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu