Bakan Bayraktar'dan Kore Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Lee ile 'enerji' görüşmesi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kore Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Won Ik Lee ile görüşme gerçekleştirdi.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kore Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Won Ik Lee ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.

Görüşmede; nükleer enerji de dahil olmak üzere iki ülke arasında enerji alanındaki iş birliği imkanlarını değerlendirildi.

Kaynak:Yenişafak 

Gündem Haberleri

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Ne zaman defnedilecek? İşte cenaze programı
Sözde ateşkes, özde katliam! İsrail Gazze'de durmuyor: Bilanço ağırlaşıyor
Türkiye son 23 çeyrektir büyüyor! Başkan Erdoğan: İhracatta yakalanan ivme 2026'da da devam ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı
Resmi Gazete'de Bugün