Abdulkadir Uraloğlu duyurdu! İki otoyolun ihalesi yapıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-Kırıkkale-Delice Otoyolu ve Antalya-Alanya Otoyolu ihalelerinin Yap-İşlet-Devret Modeli yapıldığını bildirdi.

Türkiye son 20 yılda olduğu gibi halka hizmette dev eserler vermeye devam ediyor.

Özellikle ulaşımda çığır açan projelere her gün bir yenisi daha ekleniyor.

Bu kapsamda Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara-Kırıkkale-Delice Otoyolu ve Antalya-Alanya Otoyolu ihalelerinin Yap-İşlet-Devret Modeli yapıldığını açıkladı.

Bakan Uraloğlu yaptığı açıklamada, “Karayolları Genel Müdürlüğümüz tarafından Ankara-Kırıkkale-Delice Otoyolu ve Antalya-Alanya Otoyolu’nun ihalelerini gerçekleştirdik. İki projeye de firmalar büyük ilgi gösterdi. Gösterilen bu ilgi Türkiye ekonomisine duyulan güvenin göstergesidir” dedi.

Gündem Haberleri

Emniyet teşkilatına 13 bin taze güç
Kuyruklu cehalet kameralarda! Müslümanlıktan bihaber ahkam kesti: Hangi tarikat bu?
Resmi Gazete'de Bugün
Gazete manşetlerinde yeni gün...
12. Yargı Paketi TBMM'de! Detayları belli oldu